flitigt värre!

Ikväll städar och tvättar jag som bara den, eftersom jag var för lat igår.
betalt räkningar har jag också gjort, tråkigt men nödvändigt.

Imorgon blir det en tidig morgon trots att jag är ledig.
Kommer förmodligen att känna mig som världens sjukling när jag kl.8.20 ska till dagens första läkarbesök då jag ska kolla om jag har halsfluss trots att jag inte har några symtom alls, men Jonas har fått det och hans läkare tyckte att jag också skulle kolla upp det.. hmm, de vill nog bara tjäna pengar på mig.

Sedan kl.10.30 ska jag på dagens andra läkarbesök i Högdalen för att få svar på några prover jag tog för en månad sedan.

..om inget annat händer under dagensgång så blir det inga fler läkarbesök.

..tillbaka till städningen.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0