Tisdagsmys.

Har haft en riktigt mysig kväll med min kära vän B1 (min andra banankompis B2 hade visst annat för sig).
Jag bjöd på kaffe och den mycket uppskattade chokladkakan och vi hade så mycket att prata om eftersom vi inte träffats på ett par månader.

Det är viktigt att träffa sina kompisar såhär till vardags då och då, det gör veckorna mycket roligare och mer lättsamma.

Nu har jag precis tvättat mitt ansikte, borstat och tandtrådat mina tänder och tänkte göra en rätt tidig kväll, jag ska nämligen upp i tidigt imorgon (trots min lediga dag) för att gå till frissan och färga mitt hår. Spännande!


Dagens "skönhetstips" - Smöj dina händer!
Ha alltid tillgång till en bra handkräm i handväskan och en i sängbordet för att sörja in händerna innan du ska sova så får krämen verka under natten. Alltid skönt att ha mjuka fina händer och bästa sättet för att motverka gamla rynkiga händer när du blir äldre!
Man kan aldrig smörja för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0