100222

Varje dag efter jobbet känner jag mig jättetrött, längtar verkligen efter sommar, värme och mer energi!

Men ändå har jag varit duktig som gick och handlade, kom hem och bakade en supergod cholkadkaka som jag ska bjuda B1 & B2 på, de kommer på besök till mig imorgon :) (De är uppdelade i B1 & B2 eftersom båda heter Sandra i förnamn och har B som första bokstaven i efternamnet).
Sen har jag även städat och bäddat rent i sängen, skönt!

Har även tagit mig en varm skön dusch och peelat både kropp och ansikte, vilket jag som hudterapeut rekommenderar att göra ca. 2 gånger/vecka. Gärna lite oftare nu på vintern när man är extra torr, Glöm inte att smörja in dig med en fuktgivande kräm efter!

Kram




Kommentarer
Postat av: Malin

B1 och B2..visst vare så de hette i "Bananer i pyjamas"? =)

2010-02-23 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0