Underbara helg!

Helgen har varit helt fantastisk!!

Fredagen börjades med att dricka lite rosé i parken hos Frida och Sandra, sedan åkte vi vidare till Rix FM Festivalen i Kungsträdgården, Helt underbart !

Lördagen startade jag och Jonas med en joggingrunda som iofs senare övergick till promenad, men jag är ändå otroligt stolt över mig själv :) Efter det åkte vi hem till honom, satt på hans balkong i solen och njöt av några glas moserande rosé :) I LOVE. kvällen blev en lugn och skön kväll med Sandra och en massa godis till Erovision song contest. Självklart vann rätt låt :) Man bli sååå glad av den :)

Söndagen var också riktigt skön när jag började dagen med en långpromenad i solen, Sedan kom Sandra och vi myste framför tv,n och åt en massa gott :) MYS PYS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0