Klant-arsel och divafasoner

Hur klantig får man vara egentligen!?
Igår hade jag och Sandra en myskväll, vi drack en kopp te till Desperate och snackade en massa.
När det var dags för oss att gå till sängs så kunde jag inte hitta min mobil, vi letade och letade, ringde men det var mobilsvaret på en gång. Detta tyckte jag var mycket konstigt eftersom jag visste att jag hade använt mobilen för bara någon timme sedan och fulladdat batteri, så den borde ju fungera. Letande fortsatte, tillslut sa jag lite ironiskt "den kanske ligger i te-koppen" ... JA, vad tror ni att den gjorde!?

Så det var ju inget annat för mig en att åka och köpa en ny mobiltelefon idag.
Lite småglad åt eländet är jag ändå eftersom jag igår såg tv-reklamen om den senaste SonyEricsson telefonen och tänkte "den vill jag ha!!" men eftersom jag köpte en ny telefon i januari så känndes det lite onödigt.
Detta var också en perfekt tajming när det hände precis när det var löning och jag också var ledig idag :)
Men hade jag inte druckit te så hade den inte åkt mer i koppen, detta var alltså min dyraste kopp med te för 3500:-
Men nu är den min, SonyEricsson W715 i silver, sjukt snygg, sjukt bra och jag är sjukt nöjd!!

När jag ändå hade börjat att slösa på löningspengarna så tog jag fram mina divafasoner i dagens strålande väder och åkte till jobbet för att se om Janina hade tid för att fixa mina naglar. Jag hade tur och har nu helt nya naglar, denna gång med vanlig vit franskmanikyr med en liten "diamant" på varje nagel, lägger ut ny bild på det senare när jag ska testa min nya mobilkamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0