Helgen - svart på vitt.

Fredag den trettonde var jättebra. Jag är ju en "tvärtomtjej" så jag har ju tur sånna dagar som t.ex. feredag den trettonde, extra tur hade jag detta år när denna dag infaller hela två gånger, vilker betyder att jag har tur två dagar på ett år, inte illa!
Dagen innefattade iallafall jobb på dagen. Efter arbetsdagen åkte jag hem där det bjöds på middag, jonas hade gjort världens godaste pannbiffar fyllda med mozarella. Även jonas mamma och bror var här på middag. sedan gick jag och Jonas vidare på inflyttningsfest hos en kompis till honom, det var mycket trevligt men kvällens händelse måste ändå vara när en annan kompis till jonas skulle vara lite rolig och tog Jonas mobil och körde den 2 sek i microvågsugnen. Testa inte detta, vi vet nu att både telefonen och SIM-kortet blir totalförstört!

Lördag var det dags att jobba igen, arbetade bara mellan 12-15 så det var inte speciellt betungande. Senare på kvällen träffade jag upp Nadja efter hennes arbetsdag och vi gick ut på söder och tog en god fika och en liten promenad sedan hem för att se melodifestivalen, Visst var det rätt som vann ?!! :)

Söndag var seg som vanligt! Bakade faktist matbröd och kände mig riktigt duktig, ändå till de skulle ätas. Var inte alls speciellt goda, smakade egentligen ingenting. Kvällen bestod av parlamenten och Beck.

Nu är det måndag och jag är ledig. Funderar på att fixa till mig lite för att sedan ta en liten promenad, jag har fortfarande inte sett mig runt här i området så det kanske är dags.

Kommentarer
Postat av: Erica

2009-03-16 @ 20:58:05
URL: http://er
Postat av: erica

vad kul att höra vad som händer hos dig!

Ring någon dag när du kan :)

hihi. saknar dig!!

2009-03-16 @ 20:58:54
URL: http://erjca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0