Då var det dags igen!

Shit, nu har det gått en tid sedan jag skrev sist och det har hänt en hel del här i huvudstaden.
Jag bor numera i en, än så länge relativt omöblerad tvåa i Liljeholmen tillsammans med Jonas. Mycket pyssel och målande men det händer grejer!

Jobbar och sliter om dagarna där jag däremot också kan unna mig lite behandlingar, nu har jag klippt,färgat och slinga mitt hår och jag har även fixat fina naglar, bilder kommer :)

Under denna tid som jag haft min "bloggpaus" (Jag har egentligen ingen ursäkt till att jag inte skrivit men jag tänker faktist inte skylla på någon utbrändhet.) har inte allt flytit på så bra, jag har varit kanon förskyld, ändligen den dagen jag kände mig frisk fick jag ett litet sår i ansiktit som växte och växte. Detta visade sig vara svinkoppor. Fy fan vad äckligt det låter! Men nu käkar jag antibiotika med tron om ett normalare utseende inom kort. (bilder kommer inte på detta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0