Bokat och klart!

JAA!! Jag kommer hem till Påsk, närmare bestämt den 8 april entrar jag Lapplands Huvudstad.
Hoppas inte alla för många har planer för att åka bort under påsken, för isåfall har jag andra planer för er :)

Men nu är det Helg. Kom ganska nyss hem från jobbet och har ätit middag här i min ensamhet eftersom Jonas är på After work med det nya jobbet. På vägen hem köpte jag med mig godis så det blir det och ett glas rött till Let´s dance finalen. Rätt soft kväll ändå :)





Här är en bild på naglarna som jag lovat, Mina i Rosa och Sandras är lila.
I love it!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wiih! Va kul att du kommer hem! Längtar! :)

2009-03-21 @ 09:12:59
Postat av: Suzz

Snygga du! Vad kostar och hur länge håller de? Jag kanske vill ha :-)

2009-03-21 @ 12:38:16
URL: http://suzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0