Vinter, nu !?

Trodde knappt mina ögon när jag vaknade i morse, snön bara öste ner!
Som tur är så steg temperaturen lite mer fram mot dagen så den mesta snön är borta, men fortfarande ligger lite kvar. Jag hatar vinter!

Nu känner men att man är hemma, när man får sätta sig i bilen, skruva upp musiken på hög volym och bara njuta. Köra några var runt stan och inse att man kommer inte att se en massa folk, haha!

Körde en sväng till Farmor i joelstorp idag, hälsade på henne och vår kära hund Rambo som flyttat dit nu på äldre dar.
Han är världens finaste hund och jag saknar honom så mycket!

Ikväll har jag ännu inte planerat något, ska kanske ringa Micke och höra vad han ska göra, skulle vara sjukt härligt att gå på spa.. men det är ju faktist Desperate ikväll :D och det får inte missas!


Älskade Rambo!
(se snön, fy!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh, lillebror! :)

2008-10-28 @ 16:04:04
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Suzzi

whaat, snöö! usch :( hoppas det dröjer innan de tar sig hit! desperate får verkligen inte missas nej du!

2008-10-28 @ 18:31:59
URL: http://suzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0