Vänder vinden?

Imorgon ska jag gå på Beauty08 mässan i Kista med vänner, ska bli riktigt roligt faktist =)
http://www.kistamassan.com/events/beauty08

Sedan kommer också Suzzi ner till Stockholm så vi ska äta ute, mysa och snacka skit!

Idag har jag gått på stan, köpt lite saker som jag behöver, I Lycksele finns inte allt jag behöver så måste passa på när jag är kvar här nere.
När jag var inne på H&M idag ringde min telefon, och jag ska på arbetsintervju på lördag, ska bli riktigt spännande och intressant. Däremot hoppas jag inte på för mycket, vill inte bli besviken.
Så planerna är fortfarande att jag åker upp till Lycksele nästa vecka, om det inte kommer något annat emellan =)

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Suzz

Åå va roligt med arbetsintervju :) Lycka till! Ska bli så kul att träffa dig imorgon :D Puss o kram sötis!

2008-10-23 @ 17:16:56
URL: http://suzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0