The movie

Igår bjöd som sagt Perci på pizza och vin på hennes restaurang. Det var hur trevligt som hels, så trevligt att man skulle vilja pausa tiden och alltid befinna sig där. Det blev däremot mer vin än planerat, men gratis är gott som man brukar säga.
Det blev ett glas, det blev två glas..och det blev sex glas och det slutade med utgång, mitt i veckan. Men det var jättekul!
Minde kul har det kännts idag.. ja, ni vet hur det är..

Men när posten kom idag fick jag byta ut mitt halvtaskiga bakis humör till tårar av glädje, och saknad.
Älskade Kimkey har anstränkt sig så och gjort en film från Gilda-tiden "The Gilda movie". Den är verkligen bra då hon har gjort en snutt av oss alla i klassen, tack Kimpan den kommer jag att titta på ofta!



Skål!

Kommentarer
Postat av: sellis

SÖTNOSAR

2008-10-22 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0