Skål och botten upp!

Nu har det hänt mycket!

Fredag: I fredags fick jag världens roligaste nyhet, Erica, en av mina allra närmsta vänner har blivit Mamma. En liten son som är hur söt som helst!
Det är så svårt att förstå, vilket kliv i livet liksom, det var ju bara två år sedan vi var på partyresa i Marmaris.
Helt otrorligt, men jag är glad, så otoroligt glad och nu vill jag bara åka hem till Lycksele och pussa på lilla bebis!

Lördag: Igår hade jag en fantastisk rolig kväll, då vi träffades några från Gilda-klassen. Tyvärr var det inte många som kunde komma så vi var bara fem stycken, men det var ändå hur trevligt som helst!
Vid klockan tolv hade man fått i sig några glas vin..hm.. och var lite glad i hatten. Där ville inte jag avsluta min kväll, utan fick med mig Sanna ut. Faktist blev det Stureplan den här gången trots att jag inte är något fan av det, men jag måste säga det, jag blev positivt överraskad. Det var jätteroligt!

Idag: Mår jag sådär lagomt bra, vilket jag kanske förtjänar..


Gammal bild på Erica och mig.
En gammal bild på Erica och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0