Shopping.

Idag har jag sprungit på stan och unnade mig ett linne och ett par jeans, välbehövligt!
Däremot måste jag ta tag i mig själv, inge kläder sitter snyggt på mig :(
..det måste verkligen fixas nu!

När jag gick på Gina Tricot idag (där jag köpte linnet) såg jag även att "Idol" Yasmina var där, hon som åkte ut igår. Man kan inte tro att hon är 16 år, hon ser mycket äldre ut, lång var hon också!

När jag redan var inne på att se "Idol-kändisar" så stötte jag även på Marie Picasso (som vann idol förra året) på Åhlens city. Hon verkade ha en "jag-vill-inte-synas-ute-bland-folk-idag-dag" Då hon gick runt med stora svarta solglasögon, jag menar, vem behöver det inomhus i oktober?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0