Lycksele.

Antingen händer inget alls eller så händer allt på en gång.
Nu är jag i den situationen att det händer så mycket att jag knappt hänger med, på två dar har jag: varit bakis som fan, fått jobb, beslutat mig om att flytta, flyttat, och åkt hem till Lycksele för att hälsa på.
Har precis kommit hem och tänkte överraska mamma, jag hade nämligen varit smidig och inte sagt att jag skulle komma hem idag. Men självklart när jag väl kommer hit så har min kära syster ringt och skvallrat på mig, typiskt!

Det är iallafall vinter här, fy fan så kallt!
Frost på vägar och gräsmattor till och med vattnet på sjön har fryst lite!!

Har förresten blivit utmanad här av Anna, men det tar jag mig an lite senare.





Kommentarer
Postat av: Malin

Då måste det ha varit äldsta systern för jag har inte skvallrat.

2008-10-28 @ 10:00:13
Postat av: Fredde

Du kan vara lugn. Det var frostigt värre här imorse också :(

2008-10-28 @ 10:39:50
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0