Jag är på språng..

..eller jag önskar att jag var det iallafall..
Sitter ännu en dag och drömmer mig bort, nu har jag kollat lite utlandsresor.. hittade en resa till Maroco som inte verkade helt fel. Skulle inte tacka nej till en solig sandstrand med en god drink i handen!
Men på grund av min extremt urusla ekonomi just nu så får jag hålla mig till drömmarna även denna gång.
..Kan faktist inte heller åka iväg just nu eftersom jag för tillfället håller på att göra en AHA-syra-kur, då man inte får vistas i solen, inte heller på en månad efter avslutad kur.. så jag får väll skylla på det också ;)

Jag chokerade mig själv alldeles nyligen med att ta en lite promenad i dagens vackra väder. Det är helt otroligt vad fint det är! Lämnade jackan hemma och bar endast en stickad tröja på mig, och det blev ändå jättevarmt.. vet inte om jag har solen eller min dåliga kondition att tacka för det?

Nu ska jag gå och kolla om min Nyponsoppa som jag kokade tidigare idag har svalnat, har nämligen fått dille på nyponsoppa och stekta ägg. HAHA :P
..Sedan blir det att fortsätta min AHA-kur och fräta bort lite döda hudceller med syra i ansiktet!

Tack för mig.


En höstbild från dagens prommenad.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Nyponsoppa med stekta ägg?????

2008-10-14 @ 16:03:05
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0