Here I am

Förstår att ni har väntat, äntligen har ni mig här.. Tänkte göra en "blondin bella" och slå igenom som bloggare.
Planen är att jag ska kunna leva på detta inom en snar framtid. HAHA!

Skämt osido..
Jag har nämligen träffat en trevlig filur som håller på med bloggande och jag föll Pladask!

..Det är inte varje morgon man stiger upp tidigt, sätter sig på T-banan och åker HEM!
vanligare att man åker iväg till skola eller jobb, men som vanligt går jag mot strömmen.
Men så kan det nog vara när man är arbetssökande..
Fast jag klagar inte, varken på att sova borta eller vara ledig på dagarna ;)

Dagen till ära har jag haft fullt upp med att.. Ja.. titta och sova till MTV..
det kanske inte är så roligt att vara ledig ändå?

Med det tackar jag för mig och återkommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att du också har börjat blogga, då har jag fler att följa under tråkiga stunder... Ska bli skoj också att se din väg emot att bli "Brunettjessica" - elr nåt ;) Haha.

2008-10-09 @ 20:07:11
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Suzzi

Välkommen in i bloggvärlden my friend ;) Jag ser fram emot spännande läsning! Hihi!

2008-10-09 @ 21:29:57
URL: http://suzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0