Helgen är kommen.

Eller ja.. jag har väl helg hela tiden numera.
Idag har jag tillbringat min tid hos världens bästa Gunsan, hon bjöd på middag och lite vin.
Hon gjorde klyftpotatis och kyckligfilé med bacon med en god sås, grymt gott, hon är en gudinna i köket!

Kvällens aktivitet blev inte som planerat så jag fick åka hem helt själv.

Nu sitter jag och fördriver tiden framför tv:n och precis sett utröstningen i idol..
Läste nyligen Systers blogg och kan inte direkt säga att jag håller med henne om "idolerna",
Men jag e grymt glad att Yasmina åkte ut, hon sjorde inte alls bra ifrån sig!
Hejja säger jag  till Anna, Lars och Robin E :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi verkar i alla fall ha Lars som gemensam favvo :P

2008-10-17 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0