Halloween.

Helgen börjar närma sig och lördagen kommer att bestå av festande hos Sofia, det ska bli jättekul och jag ser verkligen framemot att gå ut på hotellet senare (har pinsamt nog inte varit där sedan juldagen!) .
Kruxet är att det blir maskeradfest hos Sofia och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska klä ut mig till!?
Jag har ju inte direkt med min några bra outfits och här finns det inte heller några att köpa, i denna stund saknar jag allt som heter fantasi och behöver därför hjälp. Är det någon som har en idé vad man skulle kunna vara? Det behöver inte vara något skrämmande bara för att det är Halloween utan det kan vara vad som helst! Vore jättetacksam för lite hjälp!

Vad tycker ni om denna outfit?


Kommentarer
Postat av: Malin

Har kaninöron om du vill va en Bunny. :)

2008-10-30 @ 22:17:43
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, om du skulle komma klädd till fitta/kuk skulle jag skratta ihjäl mig!! :D

2008-10-30 @ 22:30:01
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Petra

Ha ha ha!! så j-a fult!!!

2008-12-07 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0