Fullt upp.

Nu när man är här i Lycksele är det roligt eftersom man inte hinner tröttna så som man gjorde tidigare när man bodde här.
Man har fullt upp hela dagarna, träffa alla kompisarna :)

Igårkväll var jag med Micke, vi körde till dollar och köpte godis, åkte vidare till Micke frör att snacka skit och glo på tvn.
Linus och Anders tittade också förbi så det var kul att se dom. De var tyvärr tvungen att gå kl. 21 eftersom då var det dags för en tyst timme framför Desperate, asså det är otroligt att man kan vara helt förtrollad i en sån serie som jag är. Jag kunde inte hålla tårarna inne när man insåg att det var över mellan susan och mike :(

Idag var det dags att ta nya tag och jag har fördrivit cirka fem minuter av dagen för att hinna titta in i alla dessa butiker som  finns i denna stad! Sedan blev det en lång fika och skvallerstund med Linn på Indo :)
Så kul att hon är och hälsar på just nu medan jag är här :)

Ikväll ska jag (och en massa till) åka till Sofia som ska ha ett "hejdå-fika" eftersom hon åker och ser sig runt i världen i fem månader (är sjukt avundsjuk)! Hos Sofia kommer även Erica befinna sig med sin lilla bebis som nu har fått namnet Arwid, så det blir att gosa med honom också :)


Kommentarer
Postat av: Erica

haha... han gumman, han ska heta Arwid ;P tss.. hihi så du vet ! haha.. ;D oskars bror heter alfred så de är upptaget :P

2008-10-29 @ 15:22:30
URL: http://erjca.blogg.se/
Postat av: Anna

Det kan du ge dig på att jag gör ;)

2008-10-30 @ 18:59:50
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0