En dag med Gunsan

Idag har jag haft en underbar dag med min älskade vän Gun :)

Startade en tidig morgon med att åka med henne till vår gamla skola, gud var jag saknar det och alla underbara klasskompisar.  Men imorgon ska vi ha en liten reunion, träffas, dricka lite vin och snacka skit!

Åter till idag.. Efter skolan gick vi en sväng på stan och Gun shoppade lös lite medan jag var mer eller mindre ett socialt stöd. Vi åkte vidare hem till Gun och drack lite vin, mkt trevligt!
Sitter fortfarande här.

Ska väl snart åka vidare hem och göra lite käk och sedan åka vidare till Fredrik och umgås lite där :)
längtar redan!

Hoppas ni alla får en underbar fredagkväll, för det har jag tänkt iaf !
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Erika ska ju ha barn om du nu har missat det ;)

2008-10-11 @ 11:49:16
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0