Drömmar.

Hösten är här och allt börjar (i vanlig ordning) blir sådär supertrisst.
Just nu känns det som att nästan(!) allt går mot min vilja..

Men då är det tur att jag har Drömmar, för det är faktist de jag lever för just nu.
 
Jag ska:

- Skaffa mig ett jobb.
- Skaffa mig en fin lägenhet att inreda. (bor förtillfället inneboende :/)
- Börja träna.
- Äta nyttigare och bli mer hälsosam.
- Skaffa en massa pengar så jag kan göra precis vad jag vill!

..Ja, det är tur man kan drömma sig bort sådär, annars skulle man nog inte palla vardagen.


Kommentarer
Postat av: Fredde

Drömma bör man annars dör man ;) Puss!!!

2008-10-13 @ 15:01:00
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0