Beauty08

Idag var jag på skönhetsmässa i Kista, är lite besviken faktist när jag tänker mig att på en mässa ska personerna som arbetar i montrarna pracka på en massa olika sorters produkter, men detta var tamigfan det snålaste jag vart med om. Det exlusivaste man fick var nog en sportdryck av Bobby´s Hårteam.
När jag ändå är inne på Bobby så kan jag ju berätta att allas vår Linda Rosing satt modell för honom.
Ursäkta mig, men hon ser fan hemsk ut!!

Annars var det supertrevligt att träffa några av mina underbara vänner. Efter mässan åkte vi till Hanna som bjöd på lasange, efterätt och en drink. Hon är verkligen grym i köket. De flesta skulle nog vilja ha henne som bartender med, hon är nämligen inte snål med alkoholen, HAHA.. men som jag brukar säga "håll för näsan och svälj!".

Suzzi befinner sig också i huvudstaden just nu, så jag åkte sedan in till stan för att träffa henne. Vi hamnade på Friday´s, tog ett glas vin och skvallrade =)

Nu är det dags att krypa till kojs, arbetsintervju imorgon, fika med klassen och avslutar dagen med FEEEST!
Puss och g´natt.



Magdalena, Bobby och Linda.
Från dagens mässa.
Bild tagen från Lindas egna blogg:
http://www.hanky.se/LindaRosing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0