Amigo..

Amigo som är det spanska ordet för kompis är väl ett av de få, lätträknade orden jag kan efter att han läst spanska i fyra år. Det kanske bevisar mitt intresse för språk?
I allafall så provade jag på den nya chokladen Marabou Amigo, som jag hade pranerat att total dissa med tanke på att jag inte ens ville föreställa mig smaken av choklad och tacochips tillsammans.
Men av någon anledning föll jag för frestelsen och jag var tvungen att testa..
Jag måste erkänna att den var faktist riktigt god, lite lagomt krispig sådär.
Men jag har sammtidigt en kärlek till Marabou-Daim som inget kan slå! 

I morse var jag uppe med tuppen för att gå till Arbetsförmedlingen på "uppföljning", fårstår inte riktgit det där.
Det är ju inte så att man får någon direkt hjälp, utan känns bara som slöseri med tid, eller i och försig..vilken tid?

Nu längtar jag mest till kvällens händelser då jag ska åka iväg till Percis restaurang i Midsommarkransen, där hon bjuder på pizza och dryck och jag får träffa mina älskade tjejer igen, I LOVE THEM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0