Äckel.

Idag när jag satt på tunnelbanan i lugn och ro kom det fram en tjej och satt sig mitt emot, tror hon försökte få kontakt med mig men jag ignorerade, jag är inte speciellt fördomsfull eller ytlig, men något gav mig den känslan av att -henne vill jag inte ha något med att göra- när hon kom där och smaskade på hennes stora choklasmuffin och var smulig över hela ansiktet. Det jag egentligen ville komma fram till var när hon satt mitt emot mig och började peta hennes öron med hennes egna fingrar, tittade på fingret och torkade av allt ÄCKEL på hennes byxor, fy fan jag trodde jag skulle spy!

Förövrigt händer det inte något speciellt för mig idag, går mest och längtar till helgen, då har jag fullt upp =) weeii!





Ibland är jag kanske för hård, men jag tror faktist att om något ska fungera i längden så måste man vara ärlig och säga vad man tycker och känner redan på en gång. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0