Våga älska Britney Spears.

Klev upp tidigt i morse, tog en dusch och fixade mig iordning för att åka och titta på lägenheten i Råcksta. Jag hann ta på mig ytterkläderna och låsa upp dörren för en promenad till pendeltåget då jag fick ett sms av tjejen som skulle hyra ut lägenheten: "förlåt att jag hör av mig i sista sekund, men jag har bestämt mig för att inte hyra ut lägenheten" .. nehe, tack för den. Tur att jag inte hade åkt iväg redan.

Istället gick jag en sväng till Haninge centrum och tänkte köpa något fint att ha på mig till kvällens festligeheter, hittade inget alls och blev besviken ännu en gång. Handlade massa onyttig mat på Sabis istället, så nu har jag pepparkakor till 1.a advent imorgon och även godis till kommande dagens bakisdag.

Har nu också lagt in massa nya bra låtar på mobilen att lyssna till på mina långa resor till jobb och dyligt.
Störst leende får jag till Britney Spears-Womanizer, den blir bara bättre och bättre för varje gång den spelas!
I love her.

Två andra låtar som spelas om och om igen är:
- Lady gaga-Poker face
- T.I ft Rihanna - Live your life

Sup och svälj, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Poker face & Live your life är grymma, men Womanizer ger mig bara huvudvärk...Haha ;)

2008-11-29 @ 16:34:11
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: S

Bara på teet än så länge, men de e gott i alla fall! :)

2008-12-03 @ 17:05:38
URL: http://suzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0