Pretty in PINK!

Sådär, då harde jag med våld stängt igen mina resväskor och flyttat till Melinda :)
Nu är jag fast i Handen (som "området" heter) och även fast i rosa-träsket. Jag skämtar inte när jag säger att verkligen ALLT är rosa här, Melinda är nog bestatt av denna färg! Gardiner, kläder, smycken, kuddar, handukar, tvål, telefon, damsugare.. ja verkligen ALLT. Som tur är så har jag inget emot färgen.

Annar så känns det bara bra att bo här, jag får låna Melindas dator om dagarna för att försdriva tiden :)
och jag har en sovkompis varje natt (vi delar nämligen säng). Ja det känns bara bra, lite väl långt in till stan kanske.

Snart är det jul och högs upp på önskelistan står en egen lägenhet i Stockohlm (gärna centralt).
..Det är ju alltid gratis att önska sig!

För övrigt har jag tvättat kläder idag, torkmöjligehetna var inte de bästa här så trots att min tvättid var över så var fortfarande alla kläder blöta, så nu har jag pyntat hela lägenheten med blöta kläder.
Har också precis varit och handlat mat med Melindas ICA-kort, kan det bli bättre? ;) HAHA.
regnet öser ner idag och jag blev dyngsur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0