on my way

Då var det snart dags, om en timme sitter jag på bussen till Umeå för att tillbringa kvällen/natten med Suzzi, ska bli väligt trevligt, rolig och mysigt :) Hinner också träffa syster en sväng imorgon innan jag tar flyget till sydligare breddgrader (Stockholm) :P.
Det känns lite tråkigt att lämna Lycksele, nästan tråkigare och tråkigare för varje gång, men sammtidigt vet jag att jag har inget här att göra. Mina älskade vänner och familj såklart! Men ni finns ju kvar :)

Idag bjöd mamma ut mig på lunch, blev en kyklingsallad på lillabagis, mumma!
Sedan hann jag ta mig en sista tväng förbi dollar, som nog är det bästa som hänt Lycksele.

Nu ska jag packa det sista och sedan släpa mina väskor mot busstationen och hoppas att jag återkommer hit till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0