Misslyckat överraskande!

Som tidigare nämt skulle jag bjuda Gun på middag i torsdags.
Detta blev ett totalt misslyckande, kl 18.30 hade hon fortfarande inte kommit hem från jobbet.
Jag började ringa och efterlysa henne, men inte ett svar... Det tog en stund och Gun ringde upp.
Jag hörde röster och livat i bakrunden och tänkte -"Ah, hon sitter på tåget hem :)" .. men NÄHÄ, då är hon ute på stan och dricker öl. Så jag fick mysa med maten själv framför datorn och fick även med mig mat i matlådan.
Det är tacken det ;)??

Idag är det dags att flytta på mina resväskor som jag bor i för tillfället, nu tar jag mitt pick och pack och flyttar till Melinda ett tag. Ska bli mysigt i hennes lilla etta, dela säng och allt ;). Däremot kommer det bli ÄNNU längre och besvärligare att ta sig till  jobbet , shit pommesfrites!


Kommentarer
Postat av: Malin

Maila gärna din adress så jag vet var din brevlåda bor. :)

2008-11-16 @ 15:21:40
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0