I´m not a girl...

Ne, har man kanske gått och blivit vuxen ? :)

Imorse vaknade jag tidigt av väckarklockan, jag blev faktist glad. Känns skönt att få lite stuktur i livet igen istället för att "bara vara" som kan bli rätt tråkigt i längden.

Hade ialla fall min första dag på jobbet idag, känns super kul, vi e 6 tjejer i ungefär samma ålder, älsta är 24 år och jag är yngst tillsammans med två andra tjejer på 21 jordsnurr (snart)
Fick även göra en behandling idag, dock bara än helkroppsmassage, rätt skönt ändå som första behandlig då man slipper tänka så mycket. Imorgon har jag däremot fullbokat, känns både kul och nervöst.

Efter mycket intryck av dagens händelser blir det en lugn fredagkväll, ska över till Fredrik och se idol och umgås lite :)




Skulle jag mot förmodan inte trivas så har jag visst vägen hem nära till hands ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0