hard work, work!

Jaha, då har man jobbat hela helgen, men jobbar även imorgon med.. en lååång dag !
Men det är skitroligt, fan vad jag har saknat att göra behandlingar.

Fick sms av Gud idag när jag var på jobbet, hon väntade på mig med Söndagsmiddag. Hon hade lagat en gyrymt god lasange :) Som jag även ska få ta med i matlåda imorgon :) mums!

Farsdag är det också, min pappa fick presenten redan i tidsdags eftersom jag var hemma då, och det är j alltid roligare att ge presenter öga mot öga :)  ..det blev en vinflaska och ett kort där det stod "pappa, du är cool. Men inte lika cool som jag" det tyckte jag var lite roligt! Men haräven ringt honom, dagen till ära!

Nee fy vad trött jag är! skrever något roligare senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Suzzi

HAHA, nee det gör man aldrig ;) Min fick ett grattis både igår & idag!



Sms från Gud är det inte alla som får ;)

2008-11-09 @ 22:08:29
URL: http://suzzan.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, jag såg att jag och Suzzi tänkte lika; inte illa att få sms från självaste Gud ;)

2008-11-10 @ 17:48:04
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0