Glädje = ångest ?

Nu är det inte länge kvar innan denna Lycksele tripp är avklarad, på Onsdag åker jag till Umeå för att umgås med Suzzi, det ska bli roligt, vi som verkligen träffades varje dag förr !! Nu är det alldeles för sällan.

När man är hemma såhär och träffar alla nära och kära blir man glad och man ska "fira" hela tiden. Jag börjar tro att denna glädje kan ge ångest? Allt firande och alla trevliga stunder ska jämt leda till en massa onödigheter, idag har jag tex. tryckt i mig en pizza på Golden. Javisst, det är sjukt gott men det kan faktist bli för mycket av det goda!
Känns som jag gått upp dubbla min vikt på denna resa. Men nu får jag gå på diet när jag åker hem till Stockholm igen.

"Skämmes ta mig fan!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0