festligt värre.

Har sprungit runt på stan idag, men inte köpt så mycket till mig själv faktist.
Jag var ute efter en halsduk, men den jag hade siktat in mig på var slut så det fick vara.
Däremot var jag tvungen att springa in på make up store och köpa en bra consiler eftersom jag, dum som jag är klämmde en finne igår så jag är alldeles röd på kinden. (Detta var på min lediga tid eftersom jag som hudterapeut rekomenderar att inte klämma på finnar!)

Hur som helst gick jag bara runt och tänkte på min röda kind och var rädd över vad folk på stan tänkte om mig, som tur är så känner jag ju knappt någon i denna stad och träffar därmed aldrig någon jag känner.
Men nehe, då stöter jag direkt ihop med Sandra Lundmark från Lycksele, hur snopet var inte det?
vi stannade av och snackade en liten stund och jag kunde inte annat än tänka på min röda kind.
..snacka om I-lands problem.

Jag köpte även med mig en blombukett, och en flaska vin till Gun eftersom hon är så underbar :)
Det blev också lite ingredienser till pizza som jag har fixat och ska bjuda på ikväll till middag.
Gun vet ingenting, alltid roligt med lite överraskning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0