Effektiva tisdagen.

Sorry att jag inte varit så aktiv här på bloggen, har inte suttit vid datorn på läänge!
Här mest försökt ta mig igenom tidernas blås-och snöoväder, fy fan!

Idag känner jag mig faktist riktigt duktig klev upp tidigt, färgade mina ögonbryn och fransar. Nu är det bara håret som behöver en omgång, börjar få riktigt mycket ljus utväxt.
Sedan tog jag mig en prommenad till Haninge centrum för att därifrån ta bussen till sjukhuset där jag tog några blodprover som jag haft en remiss på i ca 2 månader men jag bara skjutit upp det.  men nu är det gjort :)

Efter det gick jag in på Ö&B och köpte sånnadär onödiga billiga saker. Sen bussen tillbaka till centrum där jag strosade runt i lite buiker, ända stället som hade något som gjorde mig intresserad var System bolaget där jag köpte en flaska vin till helgens fest hos Madde och faktist en flaska alkoholfri glögg :)
Första gången jag smakade glögg var förra julen och det var riktigt gott, så i år har jag en egen flaska, passar ju bra nu på söndag till första advent när jag ska sitta här helt ensam eftersom Melinda åker hem till Linköping.

Har även hittat en lägenhet i närheten av jobbet. skulle vara härligt med ngt eget, även om det är i andra hand och på fel sida av stan.. fast det är ju mitt jobb också. Men allt är ju så sjukt dyrt. Men jag ska dit och titta på lördag iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0