Dagen efter kvällen före.

Helgen är snart förbi, den har gått fort men jag har haft så grymt roligt.
Syster med pojkvän och vovve har varit här hela helgen, vi har ätit gott, slappat framför tv.n, spelat sällskapsspel och bara umåtts, Jättemysigt, alldeles för sällan!

Igår blev det även utgång. Förfesten var hos Sofia, som var utklädd till Djävul, Grr..
Sedan var det dags för hotellet, eller som numera heter "sea side" (HAHA!?)
Chokerades först över att vi var tvungen att stå ute i kön och frysa i ca. 30 min.. i Lycksele??!
Var i alla fall hur roligt som helst att vara där och träffa en massa avlägsna bekanta ;)

Idag är det som sagt "dagen efter kvällen före". Då jag vaknade av att mormor och världens sötaste kusin Moa kom på besök en stund, sedan har jag har bara segat, sett en film med pappa och nu ska jag iväg och hälsa på Anders, först ska jag svänga förbi affären och köpa något gott till kvällens filmtittande.


Sofia the devil. Som nu åker utomlands i 5 månader, kommer sakna dig som fan!




Älskade kusin Moa, så söööt !

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, det har varit så himla kul och mysigt i helgen! Verkligen en superbra helg :)

2008-11-02 @ 19:26:24
Postat av: Fredde

Kommer bli ensamt att behöva se Färjan själv ikväll ...

2008-11-03 @ 12:55:18
URL: http://www.rocksvensson.se
Postat av: Anna

Jahapp, jag som trodde att jag va världens sötaste kusin... Men tydligen inte :/ Haha ;)

2008-11-03 @ 17:08:42
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0