Julehus.

Eftersom Jonas kommer med mysiga överraskningar hela tiden som t.ex. goda drinkar eller ostbricka och vin så tänkte jag att det var min tur att överraska honom lite. Så igår när jag var påväg dit stannade jag av vid affären och köpte lite pepparkakshus, glasyr och non stop. Så efter en mysig middag gjorde vi ett fint pepparkakshus.
Faktum är att jag pinsamt nog ALDRIG har gjort ett pepparkakshus, så det var hur roligt som helst!
Så jag har startat en tradition, nu blir det pepparkakshusbak varje år.

Har iallafall precis kommit hem från Jonas efter att varit där hela dagen, men vart tvungen att lämna honom som ska hålla på med tentapluggande, stackare.

Kvällen blir lugn, köpte en flaska glögg att dricka ur (tredje flaskan jag köper i år, blivit besatt?)
Mysa med mig själv framför tvn och datorn nu när Gunsan är i Falun och hälsar på en vän.




Vårt fina Julehus.

Kommentarer
Postat av: Suzzi

Shit, vet du, jag har aldrig heller gjort ett pepparkakshus!! Vad roligt :D Eller? Det ser, typ, tråkigt ut. Men det var säkert kul ;) Såg nåt fräsigt kort på nån som hade gjort värsta fortet, men då får du nog först träna i några år, huhu!

2008-12-11 @ 22:14:32
URL: http://suzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0