Flitiga flickor.

Idag har jag och Gunni varit riktigt flitiga.
Steg upp hyffsat tidigt pga att jag hade fruktansvärd hosta när jag låg ner och för att vi skulle tvätta kläder.
Så vi steg upp, käkade en mysig frukost och gick till tvättsugan. Efter det skulle vi städa Guns förråd och det visade sig att hon hade två stycken, så där befann vi oss ett tag och kastade hur mkt som helst, det vart två lass till soptippen.
Men nu fick vi även utrymme för mina kartonget och tv som stått i Guns Tv-rum i en dryg månad och tagit plats. Skönt!

Nu händer det inte så mycket mer idag skulle jag tro, förrutom att jag ska till Jonas ikväll, det ska bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem är Jonas? :)

2008-12-10 @ 17:56:06
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0