Back @ Guns cribs.

Lekte packåsna idag när jag tog mitt pick och pack och flyttade tillbaka till Gun från Melinda.
Släpade ca.45 min på över 60kg tror jag, fy fan vad jag svettades! och inte en jävel som frågar om man vill ha hjälp..

Nu befinner jag mig som sagt hos Gun, det känns bra. Vi har snackat lite skit, sjukt längesen jag träffade henne, min älskade vän! sedan har vi också gått och handlat ingredienser till lussikatter och glögg. Så nu har vi bakat och smakat, försöker få fram den där julkänslan som jag inte alls har i år! :(

Är också längledig nu, ändå till på lördag :) så jag skaförsöka skärpa mig och uppdatera denna blogg lite oftare!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: erica

Bra att du ska updatera lite mera, vill ju läsa vad som händer !!! :) Varför haru flyttat tillbaka till gun? Kommer du hem snart? :D KRAM

2008-12-09 @ 22:13:28
URL: http://erjca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0